Dostawa

Jak   Złożyć  Zamówienie ?

Przez internet, Przez telefon, Osobiście w Kwiaciarni


Przez Internet

Przez internet na terenie Warszawy i okolic wybierz bukiet z oferty. Wypełnij formularz przyjęcia zamówienia, podając dane odbiorcy, datę doręczenia, treść bileciku, oraz dane zamawiającego. Pola oznaczone gwiazdką są polami wymaganymi do złożenia zamówienia.


Przez Telefon

Bukiety, kwiaty, upominki,prezenty, można zamawiać przez telefon  22 646 94 33 . Składając  zamówienie telefonicznie można dokonać płatności przelewem na konto bankowe, jak również zapłacić kartą kredytową. Przy płatności kartą podajemy numer i ważność karty kredytowej ,autoryzacja karty przejdzie przez system e-Service , po uzyskaniu dokładnej weryfikacji i pozytywnej odpowiedzi nastąpi obciążenie Państwa konta i realizacja zamówienia.


Osobiście w Kwiaciarni 

Zamówienie na dostawę kwiatów można złożyć osobiście w naszej kwiaciarni ul.Woronicza/Maklakiewicza 02-641 W-wa .Po złożeniu zamówienia  i opłacie   gotówką lub kartą kredytową , zamówienie zostanie zrealizowane.


Terminy i Warunki Doręczeń 

Dostarczenie Kwiatów na terenie Warszawy i okolic złożone i opłacone w dniu powszednim pon-piat do 15.00 w sobotę do godz. 13.00  możemy zrealizować w tym samym dniu w ciągu 4 godz .W dzień powszedni po godz 18.00  a w sobotę po godz. 16.00 zamówienie zostanie zrealizowane dnia następnego.

Za dostarczenie po godz 18.00 pobierane są dodatkowe opłaty jak również dodatkowe opłaty pobierane są w dni świąteczne i weekendy


Dostawa przesyłki kwiatowej na terenie Warszawy

dostawa do godz. 18.00 pn. -pt.        20 zł

dostawa po godz. 18.00 pn. -pt.        30 zł

dostawa sobota, niedz., święta          50 zł


Dostawa kwiatów  poza granicami Warszawy

dostawa do godz.  18.00  pn. - pt.  do 10 km - 30 zł

dostawa do godz.  18.00  pn. -pt.   do 20 km - 68 zł

dostawa do godz.  18.00 pn. - pt.   do 30 km - 86 zł 

dopłata - dostawa po godz. 18.00 poza granicami Warszawy

                sobota , niedziela, święta +50 % ceny podstawowej .


W sytuacji gdy :

Kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem.? Kurier stara się skontaktować telefonicznie z odbiorcą lub zostawiamy w drzwiach informację z numerem telefonu o przesyłce kwiatowej. Po kontakcie odbiorcy z kwiaciarnią  bukiet prześlemy ponownie w umówionym terminie za dodatkową opłatą.


Formy Płatności

Aby zrealizować zamówienie prosimy wpisać w formularzu zamówieniowym wymagane dane dotyczące formy płatności.


Karta Kredytowa

Visa , Visa Elektron, Master Card Electronic, Maestro, American Express


Bankowość Elektroniczna

Przelew z Państwa rachunku za pośrednictwem  Płatności pl. 


Przelew  Tradycyjny

Przelew z Państwa rachunku bezpośrednio na nasze konto bankowe PKO BP

Nr rach. 61 1020 1169 0000 8702 0230 2487 


Pragniemy Państwa poinformować iż zrealizowanie przesyłki kwiatowej zostanie dokonane dopiero po odnotowaniu wpłaty na koncie.  W celu szybkiego zweryfikowania wpływu płatności prosimy o przesłanie potwierdzenia dokonania wpłaty na  adres e- mail biuro@kwiatytess.pl  lub na  nr tel/fax 22 646 94 33 


Informacje do przelewu :

Kwiaciarnia Tess Teresa Mikulecka

ul. Woronicza/Maklakiewicza 02-641 W-wa

Bank PKO BP SA  Oddz. 11 w Warszawie ul. Wołoska 58/62  02-507 Warszawa

Nr Rach 61 1020 1169 0000 8702 0230 2487 



Kwiaty dostarczane na Śluby i Pogrzeby

Zamawiając wieńce i wiązanki prosimy Państwa o składanie zamówień  wcześniej:


wieńce    - 1 -2 dni wcześniej

wiązanki  - 1-2 dni wcześniej


Kwiaty dostarczane na Śluby i uroczystości pogrzebowe, w takich przypadkach przekazujemy przesyłki kwiatowe pracownikom obsługi danej uroczystości. Powiadamiamy o tej sytuacji telefonicznie lub mailem zleceniodawcę.Kontakt tel. z kwiaciarnią 22 646 94 33 



Co w sytuacji gdy:

- Kurier nie zastanie odbiorcy

- Podany adres jest nieprawidłowy

- Odbiorca nie chce przyjąć przesyłki


Możemy przesłać ponownie przesyłkę za dopłatą 20 zł .Informację o zwrocie przesyłki kwiatowej wysyłamy mailem lub kontaktujemy się z zleceniodawcą telefonicznie. Jeżeli zleceniodawca nie ustali z nami ponownego terminu dostarczenia przesyłki kwiatowej w ciągu 7 dni, wówczas zamówienie zostanie uznane za zrealizowane.


Jakość i gwarancja naszych usług

Nasze kompozycje kwiatowe są wykonywane przez najlepszych florystów, kwiaty dobierane do bukietów są najwyższej jakości. Dbamy aby zamówienie było dostarczone w sposób profesjonalny, fachowy jak też terminowy. Spełniając te warunki kwiaty nie tracą świeżości i dłużej cieszą odbiorcę. Ponieważ stale doskonalimy umiejętności i podnosimy poziom naszych usług , bezpośrednie opinie i uwagi Państwa będą mile widziane. W ten sposób staramy się spełnić Państwa oczekiwania i podnieść jakość naszych usług.


W dni świąteczne takie jak : Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Św Walentego nie jesteśmy w stanie zagwarantować Państwu dostarczenia przesyłki kwiatowej w określonych godzinach. W tych dniach realizujemy dostawy kwiatów w godzinach 9.00 - 21.00 bez wyznaczonego przedziału czasowego .


Naszym klientom zapewniamy prywatność i bezpieczeństwo. Wszelkie pytania i sugestie prosimy kierować na adres mailowy  kontakt@kwiatytess.pl


Dodatkowe informacje dotyczące różnic w bukietach

W związku z tym iż niektóre kwiaty występują sezonowo, zastrzegamy sobie dobór kwiatów o podobnej tonacji jak też w podobnej cenie.Ewentualnie zastępujemy brak danego kwiatka innym w tej samej cenie . Gwarantujemy, że doręczony bukiet będzie efektowny jak ten na zdjęciu.


Wielkość bukietu

Bukiet mały  5-7 kwiatów

Bukiet średni 7-12 kwiatów

Bukiet duży  15- 20 kwiatów


Bukiety z Róż

Róże krótkie 40-45 cm

Róże średnie 50-70 cm

Róże długie   ok 80-90 cm


Na zdjęciach staramy się zaznaczyć jakiej wielkości jest dany bukiet.


Reklamacje

W przypadku gdy zamówienie zostało wykonane nie terminowo, lub z naszej strony został popełniony błąd , to postaramy się po wnikliwym rozpatrzeniu sprawy wynagrodzić Państwu straty wszelkiego rodzaju , reklamacje są rozpatrywane indywidualnie w ciągu 48 godzin.


Reklamacja nie zostanie uwzględniona w przypadku nieprawidłowego wypełnienia formularza zamówieniowego przez zleceniodawcę (imię i nazwisko odbiorcy, adres odbiorcy,numer telefonu ...) Dlatego prosimy o uważne przeczytanie i wypełnienie formularza .


Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów prosimy zgłaszać w ciągu 2 dni od daty doręczenia, a także prosimy o przesłanie zdjęcia mailem kompozycji  na adres e-mail reklamacje@kwiatytess.pl . Po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane.